news

Prace nad czerwonym cafe racerem dobiegają już końca, pozostała jedynie kosmetyka i odpalenie silnika. w galerii poświęconej temu projektowi kilka zaległych zdjęć z prac na bębnami do kół. Mimo że nie w pełni gotowy motocykl miał swoją premierę na tegorocznym IV Custom Festivalu organizowanym jak poprzednim razem w Poznaniu.z którego fotorelację również możecie znaleźć w galerii.
The work on the red cafe racer is almost done. The only things left to be done are some minor details and starting the engine. In the gallery dedicated to this project a few long-overdue pictures documenting the works on the drums have been posted.
Even though not entirely finished, the motorcycle made its debut at this year’s IV Custom Festival organized in Poznań. A photo coverage of the event canalso be found in the gallery.
LINK
LINK

Projekt wkracza w fazę końcową, motocykl został rozebrany i pomalowany, pozostało już tylko pokryć klarem niektóre elementy. Są już nowe korki lag jak kilka innych części są zrobione ze stali nierdzewnej, a od tapicera wróciło siedzenie. Teraz czekamy już tylko na szprychy do kół i zaczynamy składać motocykl w całość.
LINK

The project is entering its final phase, the motorcycle has been disassembled and painted. What’s left is to put a clear coat on some parts. Also we have a new seat made from scratch and new stainless plugs for the front suspenssion. Now we are waiting for new wheel spokes, and as soon as we get them we’ll start to assemble the bike back into one piece.
LINK

Po długiej przerwie wreszcie aktualizacja. Wyklepana ręcznie ze stali nierdzewnej tylna lampa. z tego samego materiału, stelaż na którym zamontowana jest lampa przednia, oraz zegary, kierownice skrócone już na odpowiednia długość oraz przyspawane do uchwytów – również ze stali nierdzewnej. Są już również aluminiowe lejki które posłużą jako filtry powietrza. Ostateczny kształt został nadany owiewce, pozostało tylko dociąć szybę. do warsztatu dotarły też dwie aluminiowe obręcze, na przód 19″ Radaelli, a na tył 18″ DID. Na finiszu są też prace nad silnikiem ale o tym za kilka dni…
więcej zdjęć
LINK

An update after a long break. The stainless steel rear light is handcrafted, and the headlight and instruments are fixed onto the stainless steel bracket. The handlebars have been shortened to the desired length and welded to the clip-ons – also made of stainless steel. We also have alloy funnels that will work as velocity stacks. The final shape was given to the fairing, and what’s left to do is to cut the wind shield. Two aluminum wheels, the front 19″ Radaelli, and the back 18″ DID, have arrived at the workshop. The works on the engine are almost finished but more about that in a few days.
more photos
LINK

Owiewka przycięta i przymierzona na motocyklu wraz z zadupkiem i zbiornikiem, więcej jak zwykle w galerii

Fairing cutted down and try on a bike with tank and tail, more as usual in gallery

LINK

POLE STAR czyli Kawazuki w lutowym numerze STREETFIGHTERS MAGAZINE zachęcam do zakupu (jeśli masz możliwość)
POLE STAR or Kawazuki in february issue STREETFIGHTERS MAGAZINE buy it (if you can)

LINK